Original Research
Die plek van die vakdidaktiek by onderwysersopleiding
Literator | Vol 3, No 3 | a986 |
DOI: https://doi.org/10.4102/lit.v3i3.986
| © 1982 M. C.A. Seyffert
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 09 May 1982 | Published: 09 May 1982
Submitted: 09 May 1982 | Published: 09 May 1982
About the author(s)
M. C.A. Seyffert, Departement Afrikaans-Nederlands, South AfricaFull Text:
PDF (93KB)Abstract
Vakdidaktiek worstel al bale jare lank om ’n regmatige pick in die son te kry. Dat die belang van vakdidaktieke die afgelope dekade deur sommige instansies ingesien is, kan seker aan die stigting van afsonderlike departemente vir vakdidaktieke binne die fakulteite van Opvoedkunde aan sommige universiteite toegeskryl word, ’n Onlangse vakdidaktieksimposium deur die Departement Didaktiek en Vergelykende Opvoedkunde van UNISA wat denr vakdidaklici vanoor die hele land en buurstate bygewoon is, het die miskende deelwelenskap van die Opvoedkunde permanent op die kaart geplaas, Waarom dan die nuwe belangstelling in die vakdidaktieke?
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 2911Total article views: 1701