Skryfkunspraktyk
Die oorbrug van ’n generasiegaping: Die volwasse jeugboekskrywer in gesprek met die jong leser
Literator | Vol 21, No 2 | a467 |
DOI: https://doi.org/10.4102/lit.v21i2.467
| © 2000 H. du Plessis
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 26 April 2000 | Published: 26 April 2000
Submitted: 26 April 2000 | Published: 26 April 2000
About the author(s)
H. du Plessis,, South AfricaFull Text:
PDF (170KB)Abstract
Die skrywer van die jeugboek is in verreweg die meeste gevalle ’n volwassene, terwyl die verteller soms grootmens, soms jongmens is, en die veronderstelde leser per definisie altyd ’n jeugdige. In wese dus ’n paradoks, ’n teelaarde vir ’n kommunikasiegaping. Hoe oorleef die skrywer dié paradoks?
Keywords
Adult Writer And Youth Reader; Author-Narrator-Focalizer; Interrelatedness; Bridging The Gap Between Generations; Youth Literature
Metrics
Total abstract views: 2547Total article views: 3518